Skolestart og indskrivning

Ved indskrivning eller skolestart bedes man kontakte eller besøge skolens kontor.

Hvis dit barn skal starte i 0.-3. klasse eller SFO, så kom på besøg på skolens kontor i Indskolingen, Strandskolevej 300. Du kan også ringe til kontoret på tlf.: 43 28 29 50

Hvis dit barn skal starte i 4.-9. klasse, så kom på besøg i Udskolingen, Dyringparken 1. Du kan også ringe til kontoret på tlf.: 43 28 29 90

Har du et barn der skal starte i kommende 0. klasse, bliver der hvert år sendt en invitation ud i e-Boks i start oktober. Her inviteres du til et åbent hus arrangement, der som regel ligger slut oktober.

Selve indskrivningen foregår cirka fra midt november og to uger frem på kommunens hjemmeside. Se link...

indskrivning på IS
Indskolingen, Strandskolevej 300