1.-2. klasses-basen

Dette er basen for vores mellemgruppe

SFO

Her tilbyder vi børnene en stor tegnestue med tilhørende dukkekrog, hvor børnene leger med Barbie og lignende

I den ene ende af basen findes vores store køkken, hvor alderssvarende spil, samtaler og  nærvær altid fylder meget, så det summer af liv.

I den anden ende findes rum med legekøkkener til børnenes rollelege og et danserum hvor børnene kan øve optræden. I denne ende laves der oftest perler og leges med kinetisk sand og lignende, hvilket giver mulighed for det lidt mere rolige nærvær. Dette er en base med megen aktivitet og liv, da det også ligger under vores store krearum og digitale spillerum.

Basen har hele 2 legepladser tilknyttet, en lille indhegnet legeplads med legehus og sandkasse samt vores store  “røde” skolegård.

Sidst opdateret den 02. februar 2024